Vineri 29 Martie 2024, Actualizat acum 88 zile 12:00 am

Cum crești randamentul la locul de muncă? Alege cu atenție biroul, scaunul și mobilierul pentru birou

În ultimii ani, tot mai multe persoane au început să lucreze de acasă, iar această realitate generează modificări importante în modul nostru de viață. Așadar, ne-am adaptat programul și locul de activitate noilor condiții. Amenajarea biroului pentru muncă de acasă a devenit un fapt pe care tot mai mulți oameni l-au tratat cu seriozitate.

Citește mai departe câteva sfaturi și recomandări pentru amenajarea biroului în confortul locuinței tale.

Investește în piese de mobilă de birou multifuncționale

Amenajarea biroului trebuie apreciată în funcție de dimensiunea spațiului disponibil. Măsoară mărimea locului respectiv și orientează-te spre un birou care să îmbine cu succes aspectul estetic și cel practic. Optează pentru birouri de lucru compartimentate care să răspundă criteriilor tale de confort și eficiență.

Pentru buna organizare a documentelor de lucru, vei folosi tăvițe, bibliorafturi și cutii verticale. Optează pentru etajere și structuri multifuncționale pentru depozitarea obiectelor de lucru pe care le folosești zilnic.

Creează un mediu de lucru setat pentru productivitate

Ține cont că petreci câteva ore pe zi la birou, deci confortul este prioritar. Alege așadar un scaun de birou care să îți asigure o postură corectă a spatelui, astfel încât să nu riști dureri la finalul zilei.

Alege picioare de birou care să contribuie la corelarea înălțimii dintre blat și scaun. Optează pentru nuanțe care să rezoneze cu mobilierul de birou pentru crearea unui ansamblu vizual armonios.

Cel mai probabil programul tău de muncă ia sfârșit înainte de lăsarea întunericului. Însă, ce te faci când ești nevoit să lucrezi peste program pentru un proiect urgent? Apelează la corpuri de iluminat speciale pentru lucrul la birou: veioze cu brațe reglabile, spoturi aplicate, LED-uri cu lumină naturală, etc. Aspectul acestora trebuie să fie în concordanță cu stilul biroului pentru continuitate. Dar asta nu înseamnă că nu poți jongla cu texturile și culorile acestor accesorii pentru a transforma biroul de lucru într-un loc cu personalitate.

Oferă spațiului de lucru o amprentă personală

Dacă spațiul îți permite, adaugă un pouf confortabil, sau o canapea mică, un fotoliu puf, în funcție de preferințe pentru a-ți păstra zona de odihnă în pauzele de lucru. Totodată, acest spațiu poate fi dedicat momentelor de lectură din weekend. Decorează spațiul cu plante, tablouri, suveniruri, articole feng shui și orice altceva care să te inspire.

Zona de activitate va deveni mai primitoare, mai familiară, iar productivitatea și randamentul tău vor crește uimitor cu produsele oferite pe bonami.ro.

Sursa de imagine:

New Africa / Shutterstock.com

 

 


Loading...

loading...

Lăsați un comentariu

*