Duminică 19 Ianuarie 2025, Actualizat acum 18 zile 12:00 am

Critică la adresa reprezentanților CJ care vor VIP-uri pe Aeroport. „Este Aeroportul sucevenilor”

aeroport (8)Deputatul PNL Ioan Balan susține că proiectul de investiții la Aeroportul Salcea-Suceava a fost demarat pe vremea când la conducerea Consiliului Județean era Gheorghe Flutur, iar la ministerul Transporturilor se afla Anca Boagiu.

like-facebook„Implicarea mea în acest proiect a fost totală. Este cunoscută public, poate din două considerente: unul care era de ordin politic și anume că în campania electorală am făcut un stindard din proiectul de dezvoltare a aeroportului și era și o obligație și o promisiune de campanie și cel de-al doilea,  al necesității dezvoltării aeroportului sucevean”,  a susținut cu tărie, parlamentarul liberal.
Balan  susține că scopul Aeroportului Suceava nu este acela de a atrage persoane politice importante sau oameni de afaceri, ci tot felul de oameni. El a făcut referire, astfel, la decizia reprezentanților Consiliului Județean Suceava de a atrage pe Aeroport VIP-uri.
,,Am văzut că zona VIP din aeroport  e aproape funcțională. Poate că ar fi bine dacă  am gândi că prin această zonă de VIP, cine ar putea să fie primul om al țării și anume cel cunoscut în Suceava, Victor Ponta, care încă de anul trecut de la Suceava tot spunea că fiecare problemă de aici are rezolvare. Cred că Aeroportul Suceava  are altă menire. Este aeroportul sucevenilor și aceștia sunt cetățeni, călători, VIP-uri… VPI-uri sunt și mămicile care astăzi,  sunt plecate la muncă în străinătate și care pentru o zi sau două ar putea să vină din Spania, Italia sau Anglia să-și vadă copii” a mai spus Bălan, care a mai afirmat că președintele CJ Cătălin Nechifor ar trebui să se implice în încheierea unor contracte cu operatori pentru curse aeriene internaționale.
Totodată, Bălan a criticat faptul că lucrările la șoseaua de centură au stagnat din 2012 cu exceția tronsonului Șcheia-Pătrăuți care a fost finalizat și deschis traficului rutier.
În opinia lui Bălan, ar mai fi fost doar 10 la sută din lucrări și erau gata și celelalte două tronsone. Realitatea este însă că lucrările, în cea mai mare parte, au fost făcute de mântuială, iar firma care va prelua  investiția va fi nevoită să o refacă în proporție de 60 la sută.

 


Loading...

loading...

Lăsați un comentariu

*