În cadrul discuțiilor, cei prezenți s-au referit în special la consecințele încetării activității în perioada stării de urgență și care au afectat atât angajații cât și angajatorii. Astfel, cei prezenți au solicitat identificarea de soluții de sprijin în ceea ce privește taxele și impozitele până când activitatea va ajunge la nivelul anterior declanșării crizei.
Pentru a veni atât în sprijinul angajatorilor cât și a angajaților aceștia au propus o abordare mai flexibilă a impozitului pe muncă, amintindu-se de posibilitatea diminuării normei de muncă, reducerea CAS și CASS.
S-a discutat și despre posibilitatea ca zonele carantinate să beneficieze de facilități pe modelul zonelor defavorizate și s-a propus identificarea de pârghii de sprijin cum ar fi granturile prin care să fie posibilă decontarea lucrărilor efectuate în baza unor contracte în derulare.
Pentru turismul din Bucovina, care este extrem de afectat, s-a pus în discuție posibilitatea de a beneficia de sprijin pe modelul stațiunilor de pe Litoral.
De asemenea, se caută soluții și pentru modul în care pot fi relaxate condițiile pentru cei care au investiții cu fonduri europene în turism și care sunt monitorizați pentru îndeplinirea unor criterii, cum ar fi numărul de turiști sau gradul de ocupare.
„Cu toții va trebui să muncim mult în perioada următoare pentru a recâștiga un număr cât mai mare de turiști. Ne gândim să ne inspirăm și din ce fac și alte țări sau zone turistice afectate de criză. Problemele și propunerile mediului economic din județul Suceava vor putea fi preluate folosind site-ului Camerei de Comerț Suceava urmând ca apoi să fie transmise mai departe, după caz, Guvernului sau parlamentarilor”, spune Flutur.