Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur, a declarat joi, că organigrama administrației județene a ajuns în prezent la 225 de posturi față 169 câte avea când a plecat de la conducerea CJ.
El a mai spus că a început evaluarea angajaților pentru a vedea ce au făcut aceștia în ultimele două luni. Flutur a afirmat că unii au înțeles că trebuie să preinte fișa postului dar le-a fost retrimisă documentul pentru a veni cu date exacte.
„Sigur că au mai venit în aparat prin reorganizare cei de la Direcția de Patrimoniu cu 20 de posturi dar și cei de la Salvamont. Cu toatea cestea a crescut numărul de posturi. Suntem într-un proces de evaluare a salariaților, fiecare cu ce se ocupă ca să găsim soluții în perioada următoare. Sunt de acord și cu fondul de salarii care a crescut și sunt absolut de acord drepturile salariale trebuie să le ia fiecare.Va trebui să muncim pe măsura așteptărilor. Eu le-am cerut să îmi dea scris fiecare ce a lucrat în ultimele două luni și unii dintre ei au înțeles să îmi trimită fișa postulu și le-am returant. Le-am cerut ce ar fi trebuit să facă și ce au făcut. A încredere și știu foarte mulți oameni de calitate în CJ cu care avem de gând să atacăm multe proiecte și vom vedea mai departe care e soluția. Nu pot să fiu de acord cu o organigramă în care sui la etajul III Serviciul Salvamont, el va trebui urcat la Câmpulung Moldovenesc și Vara Dornei. Și alte ajustări va trebui să facem în perioada următoare”, a spus Flutur.
Șeful administrației județene a spus că bugetul propriu al Consiliului Județean este în deficit, neacoperindu-se cheltuielile cu personal la mai multe instituții.
„Nu acoperim cheltuielile de personal cu 11 milioane de lei la următoarele instituții: Direcția de Protecție a Copilului și Asistență Socială -10 mil de Ron și CJ- 600.000 Ron și Centrul Cultural Bucovina- 639.000 Ron, Școala Specială Sf Stelian -144.000 Ron”, a mai spus Flutur.