Pe mai multe sectoare de drum național din județul Suceava vor fi turnate covoare asfaltice în acest an, potrivit directorului Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Iași, Ovidiu Laicu.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Iași, a scos la licitație un contract pentru realizarea unor lucrări de întreținere periodică multianulă. Este vorba despre lucrări la straturi bituminoase foarte subțiri executate la rece pentru rețeaua de drumuri naționale din cadrul DRDP Iași pe o perioadă de trei ani.
Procedura a fost impartita pe șapte loturi, fiecare având o valoare estimată separată. Valoarea estimată totală este de 83.549.601 lei, fara TVA.
Lotul 4 –SDN Campulung Moldovenesc are o valoare de 16.120.045 lei, fara TVA, iar Lotul 7 – SDN Suceava – 5.684.434 lei fara TVA.
Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent:Lot 4 – SDN Campulung Moldovenesc – 3.454.338 lei, fara TVA; Lot 7 – SDN Suceava – 1.748.351 lei, fara TVA.
„Imediat ce se va îndrepta vremea vom merge pe DN17, am acolo de făcut vreo 15 km de covor asfaltic, pentru care am contract încheiat de anul trecut, apoi probabil după ce se va încălzi puțin mai bine, la sfârșitul lunii mai vom intra cu niște soluții care se cheamă șlamuri sau straturi bituminoase foarte subțiri pe DN17 B, mai precis de la intersecția cu Chiril până spre Vatra Dornei. În momentul acesta noi suntem în licitație, în analiza ofertelor pentru un contract de covoare asfaltice pentru trei ani, 2018- 2020, preconizăm ca în perioada 15 aprilie, 30 aprilie, început de mai, să încheiem acordurile cadru pentru cele două secții ale noastre, Câmpulung Moldovenesc și Suceava”, ne-a declarat Ovidiu Laicu.
Șeful DRDP Iași susține că se vor turna covoare asfaltice, prin SDN Suceava- 68 km, iar la SDN Câmpulun 184 de km. Tot la SDN Suceava vor fi 108 km, iar la SDN Câmpulung 38 km de straturi bituminoase subțiri și 22 km tratamente bituminoase.
„În funcție de bugetul alocat vom vedea ce putem realiza pe trei ani. Noi le prioritizăm cu cei de la secția de drumuri naționale și în funcție de niște criterii, care sunt cele mai degradate etc. Avem în continuare DN2, de unde am rămas, de la Cumpărătura spre Spătărești, până la limita cu județul Iași. DN 2 este în primul rând, și de la Suceava spre Fălticeni, în limita cu județul Iași, dar și DN 2 spre Siret și DN2H, deci Rădăuți- Siret- 17A, DN2E de la Solca la Păltinoasa. Apoi am 17 A de la Câmpulung spre Vatra Moldoviței, apoi mai este de la DN17A de la Sucevița până la Marginea, avem un program mai complex, în paralel cu cele trei obiective ale noastre din județul Suceava respectiv DN18, de la Iacobeni la Cârlibaba, Șesuri, centura Sucevei și centura Rădăuți”, a precizat Laicu.