Joi 02 Mai 2024, Actualizat 12:00 am

Societățile de telefonie mobilă, în topul reclamațiilor sucevenilor la Protecția Consumatorului

 

În cursul lunilor Ianuarie-Februarie 2018, Comisariatul Județean de Protecția Consumatorului (CJPC) Suceava, a desfasurat 342 actiuni de control, in urma cercetarii celor 220 de reclamatii si a derularii tematicilor nationale si regionale pe categorii de produse. Au fost aplicate 58 amenzi in valoare de 112700 lei si 38 avertismente.

Ponderea principala in ceea ce priveste reclamatiile o reprezinta cele impotriva societatilor de telefonie mobila.

În ce privește tematica de control privind respectarea prevederilor legale din domeniul protectiei consumatorilor in unitatile de alimentatie publica din mediul rural s-au efectuat 48 actiuni de control, fiind aplicate 16 amenzi in valoare de 25200 lei si 4 avertismente. Ca deficiente s-au constatat, deficiente de informare in meniu,lipsa preturi,alimente neetichetate corespunzator sau fara eticheta.

La tematica de control privind respectarea prevederilor legale privind protectia consumatorilor in cadrul vanzarilor cu pret redus s-au efectuat 21 actiuni de control, aplicandu-se 8 amenzi in valoare de 23000 lei si un avertisment. Au fost depistate produse la care pretul vechi si pretul nou erau indicate incorect sau nu era indicata perioada soldarii.

Iar pentru tematica de control privind respectarea prevederilor legale privind protectia consumatorilor la comercializarea produselor textile s-au efectuat 26 actiuni de control, aplicandu-se 6 amenzi in valoare de 14000 lei si 3 avertismente. Ca deficiente constatate: lipsa eticheta in limba romana la produsele din import, lipsa preturi, eticheta necomforma.


Loading...

loading...

Ping-uri pentru aceasta Știre

  1. Societățile de telefonie mobilă, în topul reclamațiilor sucevenilor la Protecția Consumatorului | Moldova24

Lăsați un comentariu

*