Sâmbătă 18 Mai 2024, Actualizat acum 138 zile 12:00 am

Comitetul pentru Situaţii de Urgenţă Suceava, la raport

La sediul Instituţiei Prefectului-Judeţul Suceava, a avut loc, vineri, şedinţa ordinară a Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă, la care au participat toţi cei 49 membrii/înlocuitori legali ai C.J.S.U.- Suceava, şedinţa fiind statutară.

În calitate de preşedinte al Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă, prefectul Florin Sinescu a deschis lucrările şedinţei, prezentând „Raportul de evaluare a activităţii desfăşurate  de Comitetul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă pentru semestrul I – 2014”.

În continuarea şedinţei ordinare, generalul de brigadă dr. Ion Burlui, inspectorul şef al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Bucovina” al judeţului Suceava, a prezentat „Planul Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă pentru asigurarea resurselor umane, materiale şi financiare necesare gestionării situaţiilor de urgenţă pe anul 2014.” De asemenea, şeful pompierilor militari suceveni a mai prezentat „Raportul privind verificarea stocurilor de materiale şi mijloace de apărare operativă împotriva inundaţiilor, gheţurilor şi de combatere a efectelor poluărilor accidentale”, şi o notă de fundamentare, cu subiectul „Înregistrarea şi distribuţia generatoarelor de curent electric primite ca ajutor umanitar în anul 2008 prin Mecanismul European de Protecţie Civilă”.

În urma celor prezentate în cadrul şedinţei ordinare s-au adoptat hotărâri ale Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă.    De asemenea, prefectul Florin Sinescu a cerut şefilor structurilor judeţene ale Drumurilor Naţionale şi CFR, să acorde o atenţie deosebită toaletării arborilor din zona limitrofă căilor de comunicaţii pe care le administrează.

La final, preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Cătălin-Ioan Nechifor, a evidenţiat buna cooperare în perioada de referinţă, dintre instituţia pe care o reprezintă şi structurile Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă. Totodată, a apreciat efortul depus pe linia gestionării situaţiilor de urgenţă, menţionând că şi în anii ce vor urma, Consiliul Judeţean va acorda Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Bucovina” al judeţului Suceava sprijin financiar în limita fondurilor avute la dispoziţie, pentru achiziţionarea tehnicii necesare intervenţiilor în misiunile specifice.

Concluzia finală a fost aceea că pe timpul manifestării situaţiilor de urgenţă nu au fost întâmpinate dificultăţi majore în funcţionarea fluxului informaţional – decizional între structurile implicate din Sistemul Judeţean pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă, iar la nivel local primarii în calitatea lor de preşedinţi ai comitetelor locale pentru situaţii de urgenţă, au coordonat permanent şi eficient forţele de intervenţie, acţionând cu responsabilitate pentru reducerea consecinţelor situaţiilor de urgenţă înregistrate.

 

 


Loading...

loading...

Lăsați un comentariu

*