Primăria Suceava a primit 21.700 pachete reprezentând ajutoare alimentare din care 6.722 cutii au fost compensate cu 5 primării din judeţ. Potrivit viceprimarului Ovidiu Doroftei, este vorba de Primăria Liteni: 2200 cutii; Primăria Serbăuţi -756 cutii; Primăria Iaslovăţ -1.020 cutii; Primăria Dumbrăveni :1.522 cutii și Primaria Preuteşti 1.224 cutii.
„Primaria Suceava a rămas astfel cu o cantitate de 14.978 cutii din care până la data de 3 februarie 2015 am distribuit către : 5488 persoane din lista iniţială – 10976 cutii din 6324st persoane, 418 persoane din lista suplimentară-836 cutii din 527 persoane înscrise până la această dată. Pe stoc mai sunt, potrivit evidneței Direcției de Asistență Socială din cadrul Primăriei un număr de3166 cutii.Se distribuie în continuare ajutoare alimentare, concomitent pe liste iniţiale şi liste suplimentare”, a spus Doroftei.
Listele suplimentare se întocmesc la sediul Primăriei din Burdujeni, camera 11 -Registratură, persoana care ar urma să beneficieze de ajutoare alimentare urmând să prezinte actul de identitate şi un document care atestă încadrarea în grupul ţintă , în cazul persoanelor care au dobândit calitatea de beneficiar începând cu 1 ausgust 2014-30 decembrie 2014.
Totodată este nevoie de dispoziţia scrisă a primarului sau mandatul poştal pentru beneficiarii de ajutor social sau alocaţie de susţinere familială, carnetul de şomer vizat conform prevederilor legale sau mandatul poştal ori orice alt document prin care se atestă plata indemnizaţiei de şomaj cuvenite lunar, pentru şomerii care beneficiază de indemnizaţie de şomaj în cuantum lunar stabilit conform prevederilor legale până la 400 lei, inclusiv, sau adeverinţă eliberată de agenţia pentru ocuparea forţei de muncă judeţeană, decizia de pensie sau mandat poştal pentru plata drepturilor, pentru pensionari; certificatul de încadrare în grad de handicap grav şi accentuat, pentru persoanele cu handicap, mandat poştal pentru plata drepturilor, pentru persoanele care beneficiază de pensii legi speciale.