Unul dintre cei mai mari retaileri din ţara noastră, compania Lidl, anunţă că face angajări masive în următoarele două luni, oferind salarii atrăgătoare.
„Toţi cei dornici să ducă bucuria Lidl mai departe pot aplica la poziţiile diponibile în echipa Lidl, în perioada martie-iunie 2019, accesând platforma cariere.lidl.ro unde îşi pot încărca CV-ul. Oraşele în care se desfăşoară campania sunt: Bucureşti, Constanţa, Iaşi, Timişoara, Cluj, Bistriţa, Bacău, Eforie Sud, Reşiţa, Sibiu, Buşteni, Corbeanca, Mogoşoaia, Pipera, Snagov, Ştefăneştii de Jos, Voluntari, Tunari, Mediaş, Avrig, Arad, Alba Iulia, Sinaia, Suceava, Tulcea”, a informat compania, scrie Adevarul.ro.
De altfel, Lidl România a anunţat că a lansat o nouă campanie de brand de angajator, prin care îşi propune să evidenţieze importanţa şi rolul tuturor angajaţilor care fac posibil ca produsele îndrăgite de clienţi să ajungă pe rafturile magazinelor. Campania „Dă mai departe bucuria Lidl” urmăreşte să atragă noi angajaţi, care să împărtăşească clienţilor din tot ceea ce ei iubesc la Lidl.
În urmă cu două săptămâni, Lidl anunţa că, de la 1 martie 2019, cel mai mic venit brut oferit va avea o medie lunară de 3.500 lei, adică 2.180 de lei net. Suma include salariul şi tichete de masă, bonusuri anuale de Paşte şi de Crăciun, precum şi alte tipuri de bonusuri. La acesta se adaugă şi alte sporuri în funcţie de specificul activităţii. Retailer-ul susţine că toţi angajaţii vor avea în anul 2019 o creştere a venitului.
În plus, Lidl are o politică de salarizare în trepte, salariul crescând anual, în primii ani de activitate în companie. Dacă până în anul fiscal 2018, măririle salariale bazate pe vechime aveau loc garantat în primii 3 ani de la angajare, Lidl introduce o nouă grilă pentru toţi lucrătorii din magazine şi depozite. Astfel, începând cu 2019, creşterile salariale ale acestor categorii sunt garantate în primii 4 ani de la angajare.
Lidl introduce pentru prima oară în 2019 şi un bonus aniversar, care va fi acordat lucrătorilor din magazine şi comisionarilor şi stivuitoriştilor din depozite, cei care reprezintă coloana vertebrală a activităţii companiei. Acesta se adaugă bonusurilor anuale de Paşte şi de Crăciun, precum şi tichetelor de masă, acordate tuturor angajaţilor companiei.
Lidl mai oferă tuturor angajaţilor din magazine 2 zile libere, atât de Crăciun, cât şi de Paşte. Totodată, angajaţii sunt remuneraţi pentru orele suplimentare, iar plata se face pentru fiecare minut lucrat peste program. În plus, începând cu acest an, Lidl introduce un spor pentru orele lucrate în zilele declarate sărbători legale şi dublează sporul pentru orele lucrate în week-end.
„Dezvoltarea angajaţilor este o prioritate pentru Lidl, iar compania investeşte constant în acest domeniu. De aceea, majoritatea poziţiilor de conducere sunt ocupate prin promovări, din interiorul companiei. Astfel, orice vânzător are posibilitatea de a promova în poziţia de manager de magazin şi chiar de şef de vânzări”, susţine compania.
Veniturilor în bani şi tichete valorice li se adaugă şi o serie de beneficii, printre care asigurare privată de sănătate, asigurare de viaţă, numărul de zile de concediu care creşte progresiv în primii ani de activitate şi oportunităţi de dezvoltare profesională. În prezent, Lidl are aproximativ 260.000 de angajaţi, dintre care peste 5.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 240 de magazine şi 4 centre logistice.