Sâmbătă 23 Noiembrie 2024, Actualizat acum 327 zile 12:00 am

Unilever se angajează să restrângă prezenţa brandurilor de îngheţată în chioşcuri pentru a primi acordul Concurenţei pentru preluarea Betty Ice

Un gigant anglo-olandez renunță la mii de vitrine frigorifice și acceptă scăderea cotei de piață pentru a convinge Concurența să îi permită preluarea Betty Ice, cel mai mare producător de înghețată din România.

like facebook, suceava, news, stiriGrupul anglo-olandez Unilever, care a achiziționat în ianuarie Betty Ice, cel mai mare producător de înghețată din România, încearcă să convingă Consiliul Concurenței să îi acorde avizul pentru această tranzacție, asumându-și să retragă între 3.000 și 5.500 de vitrine frigorifice, amplasate în spațiile partenerilor Unilever sau Betty Ice din segmentul comerțului tradițional, astfel încât să nu existe o poziție dominantă pe piața de înghețată, potrivit Profit.ro, citat de Digi24.

Măsura propusă urmează să fie menținută pentru sezoanele de înghețată 2019 și 2020. Unilever estimează că retragerea numarului de vitrine frigorifice asumat față de Consiliul Concurenței va avea drept rezultat o reducere între 3-8% a cotei de piață combinate a Unilever si Betty Ice, pe segmentul înghețatei impuls (cornet și pe băț) comercializată prin canalul tradițional, reducând această cotă valorică de piață în jurul pragul de 40%, așa cum este aceasta calculată de către Consiliul Concurenței și raportată la nivelul anului 2017.


Loading...

loading...

Lăsați un comentariu

*