Sâmbătă 23 Noiembrie 2024, Actualizat acum 327 zile 12:00 am

Ce note au obținut managerii de la Muzeul Bucovinei și Biblioteca Bucovinei după evaluarea activității pe 2016

Emil Ursu, alături de fostul prefect Constantin Harasim

Managerul Muzeului Bucovinei, Constantin Emil Ursu, și cel al Bibliotecii Bucovinei „I.G. Sbiera”, Gheorghe Gabriel Cărăbuș” au fost evaluați pentru activitatea desfășurată în 2016.

Ambii manageri de instituții aflate în subordinea Consiliului Județean  Suceava au primit notă maximă: 10.

Aprobarea rezultatelor evaluării managementului de la cele două instituții se va face în următoarea ședință de CJ.

Potrivit expunerii de motive a vicepreședintelui CJ, Marin Gheorghe Niță, evaluarea celor doi manageri a presupus parcurgerea a două etape: analiza raportului de activitate și susținerea raportului de activitate de către manager, în cadrul unui interviu, în fața comisiei de evaluare.


Loading...

loading...

1 Comentariu

  1. #KUKUTEAN says:

    Iată un semn clar că capitalismul nostru (cacofonia este deliberată…) este matur si a intrat in faza sa de autosuficienţă tembelă! Că cum adică a luat domnul Ursu,Director General&Manager al Muzeului Bucovinei,nota 10(zece) din partea onor Consiliul Judetean Suceava,reprezentat la festinul acordării notei (un fel de praznic,de pomenire de un an…) de către binecredinciosul expert in probleme de patrimoniu ,domnul Marin Gheorghe Niţă,deci cum a luat aceasta frumoasă notă,altfel decât prin fraudarea si sfeterisirea probelor corespunzătoare,pentru fapte,dealtfel,notorii??
    Nu avem nici o obiecţie cu privire la prestaţia domnului Cărăbuş,de aia nici nu ne pronunţam,insă cu privire la domnul Ursu,in pofida aparenţei sale bonome,de blajin expus şicanelor copiilor care profită de alura sa tăpălăgoasă ,ar trebui spuse neşte lucruri care nu fac cinste onor comisiei,cu precizarea că lucrurile s-ar schimaba doar dacă am primi asigurări că este aceeaşi comisie care i-a dat aceeaşi nota 10 domnului Sorin Filip,la instalarea sa in boieria de manager al CCB,incă mirosind a cârnaţi si a dobă,a kişka si maţ gros umplut,de la SCUZA Forăşti,până in ziua de astăzi…
    Voilà (numa’ ni,cum ar zice Andi,de la Cluj…) câteva cârâieli,să ne ierte Dumnezeu dacă nu le-om număra pre toate:
    – Domnul Ursu a fost notat ca manager sau ca director-general?
    Că si dumnealui este in situaţia actorului care este si cântareţ in strană: când joacă teatru prost, lumea primeşte asigurări că este un cântăreţ de excepţie iar când cântă,aceeaşi lume primeşte asigurări că este un actor talentat…Altfel ,dumnealui pare mai hâclean decât ursul păcălit de hulpe,care ştie că işi va pierde coada dar mizează pe anumite efecte de imagine,pe o compensare , rezultând din povestea in sine. Vulpea fiind,in mod evident,marele aburitor cultural Gâză,cu care se află intr-un raport de simbioză toxică,in sensul ca Ursu pune la bătaie muzeul si prestigiul acestuia iar Gâza iese la interval cu ce are,de obicei neşte copii ale copiilor copiate de pe copiile internetului precum si unele ziceri cu increţire de frunte,in care excelează,ca orice sfertodoct,doctor in impostură.
    – Şi in anul 2016 domnul Ursu s-a comportat ca un propagandist de duzină,un fel de comis-voiajor si agent comercial al unor manifestari culturale ursăreşti,adeca de umblare cu ursu si de profanare a Cetăţii de Scaun a Sucevei,prin punerea la dispozitia unor potlogari a monumentului,respectiv a sanţului cetăţii,parte integrantă din monument,in scopul vădit comercial de a alătura prestigiul acestui monument al naţiunii unor boncăluieli si răgălii plătite si sponzorizate in concubinaj cu Cj,cei care l-au şi notat cu 10…Domnul Ursu,responsabil de utilizarea fondurilor dar si de gestionarea veniturilor pentru spectacole care nu exced nici legii si nici bunului gust recunoscut si consacrat,in principiu, pentru că, in fapt ,dumnealui pune la bătaie prestigiul si emoţia colectiva bazată pe respectul trecutului dar si bani buni (100.000,una suta mii,dupa propria declaratie),cu titlu de sponsorizare din partea muzeului,ca să ce? Ca să ragă si apoi sa jurizeze ecoul plodul ratat al numitului Gaza ,pe banii CJ si ai Muzeului Bucovinei,in sanţul cetătii,acolo unde işi fac şi nevoile iubitorii de gen! Ca şi cum nu ar putea să-şi mute corturile si năravurile câteva sute de metri mai incolo,ca să nu ofenseze sensibilitaţile publicului care nu se poate acomoda cu imaginea blasfemiei susţinute oficial,de conducatori vremelnici ce se comporta ca si cum ar fi niste ocupanţi străini…
    – Dar muzeul? Cum a facut din acesta un templu al kitsch-ului fluturist,expoziţie de bulendre ukraineano-rutene,cu titlu de “ie bărbătească bucovineană”,iar din secţiunea de istorie modernă si contemporană doar o clonă a unor expozitii propagandistice de la căminul cultural din vreun sat al raionului Briceni? Biruind,sub managementul si directoratul dumnealui,o concepţie oarecum americană,curioasaă si penibilă,asupra stilului si metodologiei,un fel de adunare de ciudăţenii si sfârâiace ,cam aşa cum se vede ca sunt muzeele la americani,un melange intre sula lui Terente si pipa lui Marx,o sală intreaga dedicată alimentarei Weber din Suceava in anii de dinainte de 1989,altă sală inchinata Epocii de Aur,din care intelege cine-ce-vrea… In timp ce revenirea Bucovinei la patria-mamă este tratată din vârful buzelor,ca să nu se supere homo bucovinensis de la Kiew ,iar al doilea razboi mondial si destrămarea Bucovinei,raptul Basarabiei,abia dacă au intinderea unui comunicat al TASS… Plus că este ridiculizat,ca in revista „Timpuri Noi”,care aparea in sapte limbi straine + rusa,Carol al II-lea,prezentat intr-o postură ridicolă,o papusa cu picioare slabanoage ,un fel de impotent mustăcios,stând pe tron ca pe WC,in uniformă de mare străjer! Sala Tronului pare mai degrabă o adunare de pedelişti in care se votează susţinerea liniei partidului,in care apar ,la hurtă,soli (adica diplomati straini…) cu prostime (adica popor..),oşteni,doamne care au ceva de comunicat intrând peste solie ( că i-a venit ciclul sau ca a prins in ofsaid vreo ţiitoare),intr-un spaţiu ingust,cât o tindă de la Botoşana/Comaneşti…
    – Că de ce s-a forţat nota,grăbind inaugurarea muzeului restaurat,ca să corespundă numaidecât intereselor de propagandă fluturească si balanească,când se ştie că subsolul muzeului,cu depozite cuprinzând valori care iţi taie rasuflarea,incă mai prezintă vicii ,infiltraţii,umezeală necontrolabilă?
    Precum şi alte povestiri despre ii bucovinene si interese ruso-ukrainene care ar vrea sau sunt pe punctul sa transforme Muzeul Bucovinei intr-un fel de asociere in participaţiune,in care voi puneti muzeul ,cu valorile sale, iar noi punem mâna…
    Sub privirile atente ale managerului dar si ale unei delegaţii de canalii,impostori si sfertodocţi indigeni…
    Mai uşor cu cimpoiul pe scări,tovarăşi!

    Răspunde

Lăsați un comentariu

*