E.On a deschis noul Centru de Relaţii Clienţi amplasat la etajul Iulius Mall din Suceava. Sucevenii care au nevoie de diverse informații sau vor să-și plătească facturile trebuie să știe că acesta este deschis de luni până joi, între orele 09.00 şi 17.00, respectiv vineri, în intervalul orar 08.00 – 16.00.
Aceștia vor avea la dispoziție număr de 20 de ghişee. În cadrul centrului, consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale şi a energiei electrice, să primească informaţii despre conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale si a sistemului de distribuţie a energiei electrice, consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată şi alte informaţii utile.
În judeţul Suceava, clienţii E.ON mai sunt deserviţi prin intermediul punctelor de lucru de la Vatra Dornei şi Rădăuţi (program de lucru similar cu cel al Centrului de Relaţii Clienţi Suceava), iar începând din luna iunie, respectiv iulie 2016 mai funcţionează două puncte de informare la Broşteni (o zi pe săptămână) şi Câmpulung Moldovenesc (doua zile pe săptămână) .