O suceveancă este una dintre femeile de succes ale României. Ana Cornea conduce o afacere cu pantofi de lux formată dintr-o fabrică modernă de pantofi din Suceava şi o reţea de 36 de magazine, operate sub trei branduri – brandul mediu spre premium Anna Cori&All Shoes, brandul pre-mium Why Denis şi brandul luxury Denis. Antreprenoarea Ana Cornea s-a lansat în industria pantofilor de lux alături de soţul ei, Ilie Cornea, într-un atelier cu zece angajaţi din Vicovu de Sus, potrivit Business Magazin.
Povestea Denis a început înainte de 1989, perioadă când Ilie Cornea, „o persoană hotărâtă, care a ştiut tot timpul ce vrea de la viaţă„, potrivit soţiei sale, era cizmar într-o cooperativă, un atelier cu zece angajaţi. În anul 1994, cei doi soţi au privatizat atelierul, care s-a transformat în Denis Shoes, luând numele primei fiice, Denisa. A fost anul care a marcat şi trecerea de la producţia exclusiv manuală la cea cu maşini de cusut care funcţionează pe bază de curent şi mutarea atelierului în Suceava. „Soţul meu a început vânzând pantofi în piaţă„, descrie Ana Cornea începuturile afacerii cu pantofi Denis, fondată împreună cu soţul ei când amândoi aveau în jur de 20 de ani.
După două decenii, în 2014, compania a ajuns la 420 de angajaţi, în fabrică şi în reţeaua de magazine, şi afaceri de 10,5 milioane de euro.
„Nu ne-am dat niciodată bătuţi, reţeta succesului este munca, implicarea maximă şi seriozitatea“, explică Ana Cornea reţeta supravieţuirii într-o industrie în care puţini jucători au rezistat.