Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava a înregistrar anul trecut aproape 1.400 de reclamaţii. Potrivit şefului comisariatului, Vasile Latiş, cele mai multe plîngeri au vizat operatorul de telefonie mobilă „Orange” şi compania „E.On”. El a spus că împotriva „Orange” şi „E.On” au fost înregistrate 118 şi, respectiv, 98 de reclamaţii. Vasile Latiş a spus că parte dintre reclamanţi şi-au recuperat sumele achitate nejustificat celor doi operatori economici.Comisarii suceveni de la Protecţia Consumatorilor au aplicat amenzi în valoare de peste 1,8 milioane de lei, din care 442.000 de lei s-au încasat imediat. Şeful comisarilor, Vasile Latiş, a afirmat că pentru amenzi în valoare de 100.000 de lei s-au început procedurile de executare silită. În 2013, au fost oprite definitiv de la comercializare mărfuri în sumă de 123.000 de lei. De asemenea, în urma verificării unor reclamaţii, petiţionarilor li s-au acordat despăgubiri în cuantum de 125.000 de lei.
La adresa Protecției Consumatorului au venit și altfel de sesizări.
O pensiune din Gura Humorului a fost nevoită să restituie unui grup de turişti banii încasaţi de la aceştia pentru petrecerea de Revelion. Măsura a fost dispusă de comisarii suceveni de la Protecţia Consumatorilor, după ce turiştii reclamaseră că ringul de dans este prea mic. După Sărbătorile de Iarnă, pe adresa instituţiei au sosit cinci plîngeri din partea turiştilor. Trei au vizat unităţi din Vatra Dornei, una se referea la unitatea din Gura Humorului, iar alta la o unitate din Mănăstirea Humorului. Latiş a spus că turiştii care au făcut plîngerile au semnalat că ospătarii se mişcă încet, că apa din piscină este cam rece şi că bufetul suedez este sărăcăcios.