Sâmbătă 23 Noiembrie 2024, Actualizat acum 327 zile 12:00 am

Strategul din spatele campaniei de promovare a filmului „Poziţia Copilului“ explică succesul României la Berlin

catalin anchidin pozitia copilului

catalin anchidin pozitia copilului

Succesul înregistrat de cinematografia românească la Festivalul Internaţional de Film de la Berlin se datorează, în bună măsură, şi echipei care a muncit la partea de relaţii publice şi lobby.
Strategia de comunicare şi promovare a filmului “Poziţia copilului” a fost gândită şi implementată de Cătălin Anchidin, un sucevean care lucrează în industria PR.

A trecut în partea de Relaţii Publice în 2009, după a lucrat ani buni la mai multe posturi radio din Suceava. Pasionat de cinematografie, s-a ocupat odată cu venirea la Bucureşti de lansarea mai multe producţii româneşti şi internaţionale. În acelaşi timp, a câştigat experienţă din promovarea mai multor evenimente culturale importante din Capitală, dar şi din realizarea de strategii de branding şi comunicare pentru produse culturale.

Anchidin spune că, de câte ori a lucrat la marketingul unui film românesc, a încercat să găsească modalităţi de promovare atipice, care să stârnească publicul ţintă. „E foarte important cum comunici un produs şi e foarte important ca în perioada de promovare să atingi toate canalele de comunicare”, explică suceveanul.

În cazul filmului “Poziţia Copilului”, strategia de marketing a presupus mediatizarea producţiei prin intermediul unor personalităţi din media sau din lumea sportului. “Promovarea filmului a debutat cu o serie de mesaje transmise de olimpici români precum Corina Ungureanu, Ana-Maria Brânză, Ivan Paţaichin, Leonard Doroftei, Laura Badea şi a continuat cu vedete de televiziune precum Cristian Ţopescu, Cristian Leonte, Amalia Enache, Victor Ciutacu. Au mai contribuit şi alţi oameni publice care au dorit să fie alături de România şi filmul românesc”, spune Anchidin.

Sursa : Adevarul


Loading...

loading...

Lăsați un comentariu

*