Sâmbătă 19 Ianuarie 2019, Actualizat acum 18 zile 12:00 am

 

Reacția reprezentanților Kaufland după ce un bărbat a acuzat că a fost înșelat la preț în hipermarketul din Rădăuți. „Este un caz izolat”

Reprezentanții Kaufland România susțin că în cazul bărbatului care a acuzat că a fost înșelat la preț în hipermarketul din Rădăuți a fost vorba despre „o revenire de preț și nu de eroare de etichetare”.

like facebook, suceava, news, stiriIată poziția oficială transmisă de Kaufland:

„Corectitudinea este foarte importantă pentru noi, fiind una dintre valorile de la baza Kaufland România și vă asigurăm de toate eforturile noastre pentru a o cultiva, având convingerea că încrederea nu poate fi câștigată decât printr-o atitudine corectă pe termen lung.

În urma verificărilor desfășurate în magazinul Kaufland din Rădăuți, vă confirmăm că a fost vorba de o revenire de preț și nu de o eroare de etichetare.

În intervalul orar 10,23 – 10,50, produsul de la la vitrina cu servire asistată care beneficia anterior de reducere a trecut la preț întreg, ca urmare a epuizării lotului aflat la promoție.

La casă, clientul a fost îndrumat de personalul din magazin spre Biroul de informații, pentru ajustarea sumei și restituirea diferenței de preț.

Deși este o excepție, pentru a evita astfel de situații pe viitor, am luat decizia de a institui o procedură de așteptare de o oră până la introducerea lotului cu preț întreg, astfel încât clienții care cumpără ultimul produs din stocul redus să aibă mai mult timp să ajungă la casele de marcat.

Luăm foarte în serios sugestiile sau sesizările clienților noștri și le rămânem la dispoziție prin Serviciul Relații Clienți, la numărul de telefon gratuit 0800.080.888 de luni până vineri între orele 8:00 – 20:00 şi sâmbătă între orele 8:00 – 17:00 sau în scris, accesând www.kaufland.ro/contact.”

FOTO Bătaie de joc: un preț la raft, altul la casă. Cum a fost înșelat un sucevean într-un hipermarket din Rădăuți

loading...

Loading...

Lăsați un comentariu

*