Joi 25 Aprilie 2024, Actualizat 12:00 am

Un tânăr din Suceava, în top 100 manageri 2018 din România. „Peste 10 ani mă văd conducând businessuri cu o cifră de afaceri cumulată de peste 10 milioane de euro”

Un tânăr de 29 de ani, originar din Suceava, se află în catalogul 100 manageri de top 2018 din România. Este vorba despre Ruben Perju, director de vânzări şi cofondator, Noah Watches.

Principalele responsabilităţi ale lui Ruben Perju în cadrul Noah Watches se leagă, spune el, de dezvoltarea afacerii, de design de produs, de activitatea de cercetare şi inovare. Coordonează activitatea a 15 oameni şi spune că anul trecut Noah Watches a proiectat şi prototipat două modele noi de ceasuri – unul automatic şi altul smart.

like facebook, suceava, news, stiriCred că educaţia de care am avut parte m-a determinat să fiu astăzi omul care sunt. Chiar dacă sistemul de învăţământ este învechit, facultatea pentru mine a reprezentat o rampă foarte bună de lansare. Toate studiile mele, începând din clasa a IX-a, au fost despre design şi arhitectură”, povesteşte tânărul, care a absolvit liceul de arhitectură din Suceava şi Facultatea de Arhitectură din Cluj.

În 2013, când era în anul V de facultate, a început afacerea împreună cu colegul său Iosif Harasemiuc. În octombrie 2015 au fost premianţi la Leaders for the Future; s-a dovedit a fi un punct de cotitură, pentru că în acel moment au intrat în dialog cu mai mulţi posibili investitori. Doi ani mai târziu, în 2015, au mutat afacerea la Cluj şi au angajat primii doi oameni, iar la începutul lui 2016 au bătut palma cu doi investitori (Cătălin Chiş şi Erik Barna) şi au vândut 25% din business. „2018 este anul în care intrăm pe piaţa internaţională, lansăm noi modele, demarăm o campanie de crowfunding pe Kickstarter”, completează antreprenorul.

El mărturiseşte că momentele cele mai dificile din parcursul său profesional au fost cele în care „lucram foarte mult, iar rezultatele întârziau să apară; le-am depăşit cu ajutorul lui Dumnezeu şi al soţiei mele”.

La polul opus, spune că în contextul în care foarte multe start-up-uri mor în primii ani de viaţă, „cea mai mare reuşită este să văd că după aproape trei ani de la vânzarea primului ceas, afacerea creşte, atrage oameni de calibru, iar potenţialul şi valoarea businessului cresc constant”.

Despre planurile pe termen lung spune că ţinta este ca rulajele firmei să depăşească pragul de 1 milion de euro în doi ani; „Peste 10 ani mă văd conducând businessuri cu o cifră de afaceri cumulată de peste 10 milioane de euro”.

Sursa: Businessmagazin.ro

 


Loading...

loading...

Lăsați un comentariu

*