Luni 20 August 2018, Actualizat acum 231 zile 12:00 am

 

E oficial: noi obligații pentru administratori. Ce se întâmplă de acum cu banii de întreţinere

Administratorii de bloc nu vor mai avea voie de luna viitoare să facă plăţi cu numerar, decât pentru cheltuieli neprevăzute de sub 1.000 de lei/lună, în rest, toţi banii asociaţiei trebuie rulaţi prin bancă, se arată în noua lege a asociaţiilor de proprietari, iniţiată de Guvern şi promulgată la sfârşitul lunii trecute de preşedintele Klaus Iohannis.

Administratorul este obligat să folosească pentru plăţile curente şi pentru încasări contul curent al asociaţiei, la care au acces pentru informare toţi proprietarii din bloc, potrivit noii legi. Actul normativ mai prevede că în acest cont sunt vărsate, în termen de 24 de ore de la primirea acestora, toate sumele sau valorile primite în numele sau în contul asociaţiei. Obligaţia intră în vigoare la sfârşitul lunii viitoare.

like facebook, suceava, news, stiriContul bancar poate fi folosit şi pentru plata cotelor lunare de contribuţie la cheltuielile asociaţiei de către proprietari.

Cu acordul asociaţiei de proprietari şi doar pentru plata cheltuielilor neprevăzute, administratorul poate păstra în casierie numerar, în limita unui plafon lunar de 1.000 lei.

Textul integral al legii îl puteţi consulta AICI.

Sursa: Capital.ro

loading...

Loading...

Lăsați un comentariu

*