Joi 25 Aprilie 2024, Actualizat 12:00 am

Pasagerii Tarom vor primi câte un sms la 10 minute după aterizare

Operatorul național de transport aerian Tarom, pe pierdere în ultimii zece ani, va cumpăra un sistem IT prin care va trimite fiecărui pasager, la maximum 10 minute după aterizarea la destinație, un mesaj text (SMS, e-mail etc.) în care acesta va fi întrebat cum i s-au părut serviciile furnizate în timpul zborului și dacă are eventuale reclamații de formulat. Mesajul va conține maximum 50 de cuvinte, în română, engleză, franceză, germană, spaniolă sau italiană.

De asemenea, soluția va permite introducerea datelor referitoare la neregularitățile survenite în transportul bagajelor (întârziate, lipsă sau deteriorate). Sistemul va include și o componentă de call center, localizat în București, scrie Profit.ro.

like facebook, suceava, news, stiriMesajul va conține maximum 50 de cuvinte și va fi transmis în limba de origine a pasagerului, dacă aceasta este una din următoarele: română, engleză, franceză, germană, spaniolă sau italiană. În orice altă variantă, mesajul va fi trimis în engleză. Mesajul din chestionarul de feed-back va fi compus de Tarom și va permite accesarea directă de către pasager prin intermediul unui link de pe android/iphone/tabletă sau calculator. Soluția va permite vizualizarea răspunsurilor în funcție de întrebare/zbor/perioadă de timp/echipaj/etc.


Loading...

loading...

Lăsați un comentariu

*