Vineri 24 Noiembrie 2017, Actualizat acum 327 zile 12:00 am

 

O suceveancă, proprietara uneia dintre cele mai mari firme de public relations din România

O suceveancă este proprietara uneia din cele mai mari firme de public relations din România, firmă binecunoscută în Europa și alte părți ale lumii, BDR Associates. Cătălina Rousseau (Ionuț), originară din Suceava, a fost elevă a liceului „Ștefan cel Mare”, promoția 1974.

Cătălina Rousseau este președinte&CEO BDR Associates România și Republica Moldova.

Agenţia BDR Associates a fost în­fiinţată în urmă cu 21 de ani, iar din 2003 este parteneră a grupului american de comunicare strategică Hill+Knowlton Strategies. Agenţia s-a spe­cializat în gestionarea crizelor, public affairs şi co­municare strategică. „Afi­lierea Hill+Knowlton Strategies ne aduce know-how, training, proiecte de mare calibru.“ Denumirea de BDR vine de la numele campaniei de comunicare „Bună dimineaţa, Ro­mânia!“, condusă între anii 1993-1995 de Cătălina Rou­sseau, în timp ce lucra la Deloitte, a spus ea. Campania introducea pe plan local noţiunile de economie de piaţă, potrivit zf.ro.

În 2016, agenţia a avut afaceri de 1 mi­lion de euro şi un profit de 10-15% din această sumă. Pentru 2017, Cătălina Rousseau estimează o creştere a afa­cerilor cu 10%.  Agenţia are între 20 şi 25 de angajaţi şi este prezentă şi în Re­publica Moldova, unde are opt angajaţi şi unde a înregistrat o creştere a busi­nessului cu peste 50% în ultimii doi ani.

Strategiile noastre ţin cont de factorul economic şi mai puţin de fac­torul geopolitic. Businessul nostru din Mol­dova înseamnă proiecte inter­naţionale, de la Burxelles, pentru organisme internaţionale precum ONU, dar şi pentru sectorul privat“, spune Cătălina Rousseau.

În România, majoritatea proiectelor vin dinspre multinaţionale şi foarte puţin din partea companiilor româneşti. De regulă, acţionarii unei companii sunt cei care nu doresc să investească în comunicare, în timp ce managementul companiei este de acord şi propune acest lucru.

„Am avut recent o discuţie de genul acesta cu o companie din România, cu un nou CEO venit aici de câteva luni, expat, care îşi doreşte mult, a înţeles mediul românesc, a înţeles nevoia de comunicare, dar acţionariatul este un fond de investiţii şi nu doreşte acest lucru“.

Tarifele pentru serviciile oferite de agenţia BDR Associates, Hill+Knowlton Strategies Partner pot fi 1.500-2.000 de euro lunar, iar în cazul unui client fidel, tariful poate fi şi 800 de euro/lună. Agenţia percepe şi tarife pe ora de consultanţă, de câteva sute de euro, în funcţie de nivelul de specializare al consultantului.

loading...

Ping-uri pentru aceasta Știre

  1. O suceveancă, proprietara uneia dintre cele mai mari firme de public relations din România | Moldova24

Lăsați un comentariu

*